close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה לא לפרגן לעצמכם עם גן לתפארת?

מערכת שורשכו תשרי, תשפא14/10/2020

נפלה בחלקם הזכות להיות בעלים גאים של גן בין כותלי ביתכם? נהדר! אז אל תשאירו אותו מאחור, השקיעו בו מחשבה והפכו אותו לפינת חמד שלא תרצו לעזוב אותה

תגיות:
ריהוט
גן הוא עניין בעל חשיבות רבה מאין כמוה. מובן שכל רהיט וכל פינה בבית שלנו צריכים להיות הכי מושקעים ויפים שאפשר. אנחנו גרים בבית, מבלים בו שעות על גבי שעות על בסיס יומי, מארחים בו, נמצאים במחיצת האנשים היקרים לנו, ואין סיבה להסתפק במועט. אין סיבה להסתפק בפרקטיקה ותו לא, עם מיטה, ארון וספה חסרי נשמה. אפשר להשתגע עם עיצוב, לתת לדימיון ולטעם האישי לדבר ולהגיע לתוצאות מעוררות השראה.

במידה ויש ברשותנו גן, גם הוא לא יכול להישאר מאחור. ההיפך הוא הנכון. למען האמת, יש לכם סיבה נוספת להשקיע בו; לטפח ולהשקות את הצמחים, לרהט עם ריהוט גן מעוצב ועמיד בתנאי מזג האוויר, כך שיישאר יפה וטוב לאורך זמן. את הגן רואים מבחוץ. השכנים יכולים להשקיף ולראות את הגן, לראות אם הוא מושקע, אם דאגתם לו וטיפחתם אותו, וברור שתרצו להראות שאכן כך הדבר. שלא בזבזתם דקה ויצרתם לעצמכם גן חלומי ואסתטי להפליא. לא רק לעצמכם, אלא החוצה. הגן הוא תעודת הזהות שלכם.

לפרגן לעצמכם זה לא בשמיים
גן מעניק איתו וייב אחר מאשר יתר הבית, מסיבות רבות. הגן הוא בעצם מפגש בין ה-indoors וה-outdoors. מצד אחד, אתם תחת כיפת השמיים, בחלל חיצוני. מצד שני, אתם לגמרי בטריטוריה הפרטית שלכם, רשאים לעשות כמעט כל מה שבא לכם. ברור שתרצו שהחלל הייחודי הזה, על כל יתרונותיו ומעלותיו, יזכה לתשומת לב מיטבית שתוציא ממנו את המיטב. ותהיו בטוחים שיש עם מה לעבוד.

הימים בהם הגן היא עוד חלל שלא בטוחים מה לעשות איתו הם נחלת ההיסטוריה. החלל הזה הוא מקום שבו אתם יכולים לעוף על החיים. שולחנות, כיסאות, ספות שיזוף, ארונות, גריל גז, ועוד ועוד – הרשימה כל כך ארוכה, ומלאה ברעיונות לבילויים עתידיים שיגרמו לכם להרגיש הכי טוב שיש.

לא בכדי, ריהוט גן של חברת שיווק ישיר הופך את הגינה שלכם לפינת חמד של ממש. כל רהיט, כל עיצוב, כל חומר גלם, כל אחד מהם נבחר בקפידה ותוך מחשבה רבה. כולם תוצר של מסירות רבה עד בלי די ללקוחות שלנו, ניסיון והיכרות עם העולם הזה של אירוח בגן. התוצאה לא מאחרת לבוא – חוויית אירוח שלא מן העולם הזה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה